Aquest capítol va dedicat especialment al Japó,

D’ençà que vam tornar que no us havia escrit.

Poder viatjar a aquest país ha sigut gairebé un somni fet realitat.

Com molts ja sabeu vam anar-hi 8 dies per feina, i el cert és que de dilluns a divendres vam tenir les hores ben ocupades.

Vam tenir l'oportunitat de conèixer els nostres col·legues de Freixenet Japó i a part, els principals clients on estem distribuïnt que son dos grans cadenes del Japó.

Els companys nipons de Freixenet, van estar en tot moment molt atents amb nosaltres i cada dia ens portaven a sopar a llocs diferents perquè coneguéssim la gastronomia del país, que a banda del sushi, el sashimi i la tempura, tenen uns plats tradicionals exquisits i super saludables, que ens van sorpendre molt gratament.

El cert és que, és una cultura que m’ha enamorat, la seva manera de fer, la netedat, l’ordre i la seva amabilitat.
El divendres si que el vam dedicar a fer turisme per Tokio i el cap de setmana ens vam desplaçar a Kyoto, amb el tren bala, i vam poder veure el contrast entre la ciutat cosmopolita que és Tokio, amb la ciutat tradicional que és Kyoto, per cert antiga capital del País fins al 1868. Kyoto té una gran riquesa cultural, hi ha literalment milers de temples budistes i sintoistes. Nosaltres vam visitar 3 temples, Kiyomizu, Sanjusangen-do, Kinkaku-ji  i el Castell Nijo-jo.

Vaig tornar fascinada, i m’encantaria repetir, aquest cop amb els nens, que per primera vegada en 4 anys els vam deixar sols i vam fugir a gaudir d'un viatge en parella, que també s'agraeix!

I bé ja feia tant de temps que nos us escrivia que us faré 4 ratlles també de Setmana Santa i el nostre break.

Dijous Sant va ser l'aniversari de la Vinyet, 3 anyets!

Com nosaltres no podíem marxar els dies forts, perquè això és la bogeria, aprofitem que els nens tenen 2 setmanes de vacances per marxar la següent, aquest any hem descobert un lloc, que ens ha encantat... Playa Blanca, a Ixtapa.

Vam llogar una caseta amb els Serra i allà ens vam trobar amb un altre matrimoni. La platja era per nosaltres sols tot i que hi havien més cases la platja estava buida, i vam estar com al paradís!!! Llàstima que vam trobar la mar remoguda i encara que els nens xalàven amb les oles era perillòs i la piscina de la casa ens va fer molt de servei.

També esperem repetir, poder sense canalla, jajaja, és broma!

Ah i també per Setmana Santa el Julià va tenir un altre torneig de tennis, i va quedar Primer, avui en té un altre a vere com li va...

I per aquí tot bé, podriem dir que hem iniciat la temporada de visites, inaugurada per el Jordi Parramón que ha sigut el seu darrer any, li vam fer un comiat amb mariachis i tot! I ha vingut acompanyat del seu succesor, un noi que es diu David, que dóna la casualitat que està casat amb la filla petita de la Posada.

També tenim ja a la Marta Ribes amb nosaltres, que l'únic que puc dir és que, què valenta amb els seus 20 anyets venir fins a Mèxic!! El dia que l'esperava a l'aeroport em vaig emocionar allà sola perque vaig reviure el dia que nosaltres vam arribar.

I aquesta setmana també tenim un jefe, i el Director d'Informàtica del grup, que també dòna la casualitat que està casat amb una bona amiga de la meva millor amiga!

Ahh, també vam poder fer escapadeta al Concert del Coldplay, no és que siguem súper fans, però ens agrada, i al Gener per l'aniversari del Lluis van posar les entrades a la venta i li vaig regalar. El Concert va ser de 10! El Foro Sol estava de gom a gom i van emplenar els tres dies de concert que tenien, nosaltres vam anar al primer que va ser divendres.

I en fi família, ja veieu que l'aburrimenta aquí no té cabuda,

També vull felicitar al meu poble d'acollida,l'Arboçar, pel Microvi, em consta que ha estat tot un èxit!!!

Fins aviat!!!!

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.